سفارش تبلیغ
صبا ویژن

« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]

هری پاتر
نویسنده :  سالار ملک نیا

او با اصرار می گوید که وقتی در 23 جولای (اول مرداد)‌ 18 سالش شد و دسترسیش به پول ها امکان پذیر شد، در رفتارش هیچ تغییری نخواهد کرد. (در حال حاضر برای خرید از کارتی استفاده می کند که به مقداری از حساب متصل است نه همۀ حساب) او در ادامه می افزاید:
"می دونم در وضعیت مالی بسیار خوبی هستم، ولی من جزء اون دسته از آدم هایی نیستم که به محض این که 18 سالشون شد کلکسیون ماشین های اسپورت درست می کنن یا از این جور کارها می کنن. گمون نمی کنم اصلاً آدم ولخرجی باشم. من دوست دارم چیزهایی مثل کتاب، CD و DVD بخرم که حدود 25 دلار قیمت دارن."
در حقیقت، او می گوید که اگر ماشین بخرد - البته اگر وقت کند و گواهینامه بگیرد - دوست دارد یک Volkswagen Polo (ماشین کارآمدی که هیچ کس نگاهی به آن نمی اندازد) یا یک Toyota Prius سازگار با محیط زیست بخرد.

دنیل در مورد بازی در فیلم های هری پاتر می گوید:
"من تصور می کنم اگه هری نبود زندگی من در این نقطه کاملاً ملال آور میشد. اون خیلی جالب بوده. اگه در هری پاتر رو بازی نمی کردم، خیلی چیزها بودن که باید از خودم یاد می گرفتم. مثل این حقیقت که من نویسندگی رو دوست دارم. من هیچ وقت در مدرسه چیزی ننوشتم، چون هرگز تشویق نشدم، اگه در مورد معلمانم عادلانه نظر بدم، شاید اون موقع چیزی نبود که به خاطرش تشویق بشم، ولی بعدها به چیزهایی دست یافتم و دلیلش هم آموخته های فوق العاده ایه که سر صحنه داشته م."

این بازیگر مقیم لندن در انتظار انتشار جهانی فیلم هری پاتر و محفل ققنوس است، هرچند او اقرار می کند که به خاطر بزرگداشت های زیاد فیلم ها کمی وحشت زده شده است. او می گوید:
" یه کم نگران هستم؛ همۀ مردم جیغ می کشن و من نمی دونم کجا بایستم و به کدوم طرف نگاه کنم. ولی فکر کنم این بهترین فیلم بوده. بازی همه بهتر شده و کارگردانی دیوید ییتس شگفت انگیزه. سخته که بگم هیچ کس ناراحت نمیشه، ولی به نظرم نسبت به بقیه فیلم ها متفاوته. واقعاً خارق العاده هست؛ اولین باره که یکی از فیلم های هری پاتر رو می بینم و فکر می کنم که دلم می خواد دوباره ببینمش."

رادکلیف در انتظار هفتمین و آخرین کتاب جی.کی.رولینگ است، هری پاتر و قدیسان مرگ، که 21 جولای (30 تیر)‌ منتشر خواهد شد.
او به سادگی در مورد پیش بینیش می گوید:
" من فکر می کنم هری می میره. به نظرم این تنها راهیه که میشه اون رو تموم کرد."
سپس با خنده می گوید: "و اگه خودبین باشم، هر بازیگری یک صحنۀ مرگ رو دوست داره، یه کم ملودرام هست. من دارم برنامه ریزی می کنم"

دنیل 168 سانتیمتری، از دوست دختر مورد نظرش نیز می گوید:
"یه مدت پیش یکی داشتم، ولی رابطه مون به هم خورد. من کمی از زن های خوشگل می ترسم، مخصوصاً اگه قدبلند باشن، چون من قدکوتاه هستم. من شش روز در هفته روی نمایشم کار می کنم، برای همین آدم های زیادی رو نمی بینم. ولی، می دونین، هر کس صبر کنه چیز خوبی نصیبش میشه."


سه شنبه 86/4/12 ساعت 2:34 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مصاحبه جدید با دنیل رادکلیف
News
هری پاتر و جام آتش
فهرست
22158 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز
درباره خودم
هری پاتر
حضور و غیاب
لوگوی خودم
هری پاتر
لوگوی دوستان
اشتراک
 
طراح قالب